Tuesday, October 9, 2012

Anugerah yang berharga

Agak lama jugak la aku tak update blogger. Dulu kemain rajin lg, maklumla tak banyak kerja.
Sekarang already busynesssssssss. Haha. Byk tanggungjawab sejak belakangan nie. Aku rindu zaman
dulu. Zaman tido je kat rumah. Tapi sekarang bila fikir tanggungjawab semakin bertambah so
aku lupakan jela hasrat tu. Maybe nie satu anugerah yang Maha Esa utk aku. Dia juga la yang memurahkan 
rezeki aku. Alhamdulillah, hampir genap setahun aku bekerja dan setahun jugakla aku simpan duit sikit2
utk kegunaan masa hadapan. Seriously aku happy walaupun sampai sekarang aku tak dapat juga pekerjaan tetap (government) tapi aku still happy rezeki aku sentiasa ada. Terima kasih Ya Allah. Aku sikit pn tak 
pernah jealous tgk kawan2 kerja kerajaan. Mungkin tu dah rezeki diorg. Tahniah ye. Mungki takdir hidup 
aku lain. Tak semua yang aku nak aku akan dapat. Mungkin 1 hari nanti kot. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment